Direktlänk till inlägg 22 april 2013

Känner du kärleken strömma likt piss ifrån en tryckande blåsa, del 2

Av Rickard Palenzuela - 22 april 2013 22:56

Vansinnets melodier har dock alltid öppnats med ett dövt trumslag och varenda gång så har jag alltid skymtat något men aldrig riktigt kunnat se vad det är för något på grund av att det har vart så dimmigt. Sen förstår jag att det är kläder som slits av ifrån varandra. Det hjälpte mig aldrig att bli mindre förvirrad då jag har en rädsla för att visa mig naken. Men dem som sett mig komplett naken har ju inte verkat må dåligt av det, så jag förstår inte alls vad den rädslan kommer ifrån.

Det finns ju också så mycket fint med kvinnokroppen. Era former är verkligen helt otroliga, men framförallt så blir ni vackrare utan smink, eran sanna natur är bedårande och behöver inte alls innebära att det bara har med erotik och snuskiga tankar att göra. Alla kvinnor har som sagt något som är vackert hos dem. Men allra snyggast det är ni när ni nyduschade tar på er ett linne och mysbyxor.


Jag har känt av stunder då det verkligen har vart värt att ha sex. Första gången jag hade den känslan så undrade jag hur många gånger mer jag skulle kunna känna av det. Trots allt så var det en fin och speciell känsla jag håller nära mitt hjärta.

En doft av erotiska inslag och en liten bit av den allra ohyggligaste fyllan kunde inte avskräcka mig ifrån att undra hur du egentligen är som människa. Trots den dåvarande stinkande andedräkt som kom ifrån den mun jag innan smakat av, så kunde jag förbise fyllans adjektiv som stör ut min filosofiska idé om hur den perfekta tjejen är. Trots den erotiska atmosfär vi nyss hade skapat så blev jag mer nyfiken. Skulle jag kunna falla inför frestelsen igen? När jag sakta tog mina steg mot toan så undrade jag om kände kärleken strömma likt piss från en tryckande blåsa. När jag kom tillbaka så hade hon redan somnat. Jag kunde inte låta bli att stå precis vid henne och låta hennes långa hår glida mellan mina fingrar. Hon vaknade till och tyckte att jag skulle lägga mig och hålla om henne. Det kändes oerhört bra och det är ovanligt för att jag tillhör den sorten som verkligen hatar när människor är för nära mig. Hon vänder sig om, ger mig en kyss och hennes vackra leende vaggade mig till sömns.


Kommer dock inte längre ihåg hur erotikens läppar smakar, då det dem senaste gångerna har funnits lust, men det har känts totalt meningslöst. Det hade vart skönt att än en gång få känna den euforiska känslan av stunden efter lyckat sex, som ni kanske redan förstår så har jag bara känt det i nyktert tillstånd med bara en person. Det har aldrig funkat utöver det och varför det är så har jag ännu inte svar på, men det är dock en fråga jag borde ställa mig oftare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rickard Palenzuela - 8 maj 2013 17:21

Det finns ju en massa vetenskap om sjukdomar numera. Psykiska som fysiska, men det finns även dem som är en blandning av båda skulle jag vilja säga, depression är det jag tänker mest på. Man är ju så medveten om att det finns men få orkar ta sig igen...

Av Rickard Palenzuela - 28 april 2013 20:03

Man börjar märka av kvinnorna mer och mer i ett samhälle som tyvärr till mestadelen är styrt av män. Detta är kvinnor som vågar stå på sig och det är en syn som jag verkligen tycker om, världen behöver verkligen det. Det är dock fortfarande viktigt a...

Av Rickard Palenzuela - 25 april 2013 23:46

Tycker verkligen att det är märkligt att dem flesta människor har ett behov att känna sig mäktiga genom att trycka ner andra människor. Denna konstanta fråga om makt och pengar kan inte krossa oss, men även motgångar måste finnas för att man ska ku...

Av Rickard Palenzuela - 23 april 2013 09:37

 “Jaha ja det ligger ytterligare ett lik på gatan, det 4:e för dagen En mun mindre att mätta, en mindre att spotta på efter att blivit nedslagen Det är en framtid vi sakta erbjuder barnen som föds till denna värld Det kryper längst ens hu...

Av Rickard Palenzuela - 23 april 2013 09:29

 Ibland så önskar jag framtiden kunde sluta upp med att smyga sig på en anonymt för jag slutade att bli chockad och förvånad för längesedan. Det gäller tyvärr allt det som sker ute i samhället också. Det skulle behövas något nytt och hoppfullt och de...

Ovido - Quiz & Flashcards